sunnuntai 16. elokuuta 2015

50 faktaa


 Oon kerran laittanu lohikeittoon ketsuppia

 Osaan heiluttaa molempia korvia yhtäaikaa

 Horoskoopilta edustan oinasta

 En tykkää hedelmä/salmiakki karkeista

 En juo maitoa

 Tykkään joulusta

 Haluaisin olla ylioppilas ihan vain siksi, että ois kiva sanua olevansa ylioppilas

 Haluaisin olla viisas

 Mutta samaan aikaan nautin siitä että en oo viisas

 Oon armeijahullu

 Tykkään lapsista

 Pienenä halusin aina olla maksatäti

 Kunnon auton pittää olla BMW!

 Oon joskus omistanu "leipomon"

 Lempparijätski on minttu

 En tykkää suolakurkusta/kurkkusalaatista

Tykkään tutkia minkälaisia lastenvaunuja ihmiset omistaa

 En juo kahavia, teetä tai kaakaota

 Autojen vanteet on hyvin merkittäväsä roolisa

 Inhoan sitä tunnetta, jos mun huoneen lattialla on pölypallo....

 Haluaisin osata soittaa pianoa, mutten osaa enkä jaksa yrittää :D

 Jouluateria on vuojen paras ateria

 Mäkihyppy ja jääkiekkon MM-kisat on parhaita urheilulajeja mitä seuraan

 En oo koskaan pistäny minkäänlaista meikkiä naamaani

 Suolakala on aivan huippua leivänpäällä

 Varasin häihini kanttorin tammikuusa 2014

 Suoristan joka ikinen kouluaamu hiukseni

Pikku Myy on paras muumihahmo

 Kerron yleensä hyvin suoraan mitä aattelen

 Pötkyllinen lauantaimakkara on parempaa ku siivutettu

 En oo ikinä maistanu hernekeittoa

 En osaa lasketella pitkillä suksilla

 Osaan harottaa varpaita

 En sais lasillista limsaa alas vaikka maksettais

 Tilasin ennen aina hampparin pelkällä ketsupilla

 En oo kertaakaan muuttanu talosta toiseen

 Oon nähny kaks karhua luonnosa

 Jauhelihan ruskistaminen on kivaa

 WhatsAppin lempparihymiöni on kyyneleet silmisä naurava nauruhymiö

 Vesi maistuu parhaimmalta muovimukista juotuna

 Sanon monesti nukkuun mennesä "GNST" (= hyvää yötä)

 En osaa piirtää tikku-ukkoa kummallisemmin

 Juon kotona aina ruuan kans mehua

 Viikonloppusin ja loma-aikaan syön aamupalaksi pelkkää kakkua/pullaa/keksiä

 Inhoan lukemista

 Oon kaks kertaa matkustanu junalla

 En koskaan sano aamulla kotona huomenta, nostan aina kättä sille joka sanoo huomenta

 En hahmota luonnosa misä on etelä ja misä pohjonen

 Tykkään siitä, että mun oma kamari on siisti

 Oon syöny kerran niin pienen palan päärynää, että se joutu hukkaan..


Nyt mää keksein ratkasun ikuisiin inspiraationpuutteisiin. 50 faktaa. Tuosa yllä on nyt viiskymmentä asiaa minusta, joita lähen syksyn mittaan avaamaan erillisisä postauksisa. Teoriasa kuulostaa erittäin hyvältä idealta ja helpolta toteuttaa, mutta käytännön toteutuspuolen onnistumisesta en vastaa :D Idean saa toki ryöstää mukaansa, mutta kuten sanoin, en oo vielä kokeillu miten tää käytännösä toimii.

Kertokaahan siis mitä haluatte nuista ensimmäisenä avattavan. Ja muutenki aina saa juttuideoita esittää, niitä ei koskaan voi olla liikaa. Ja mikäli ei blogia omista, kommenttiboxiinkin saa halutesaan tietty tehä itestään 50 faktaa ;)

Aurinkoisen lämmintä syyssunnuntaita kaikille!

12 kommenttia:

  1. Mietityttää että mitä sää sitte oikein juot? Ja sitte mää oon vähä tutkinu tuota bemariongelmaa nuorison keskuuesa ja tullu siihen tulokseen että iän ja ajokokemuksen karttuesa monet pääsee siitä yli. t.Kansanautoilija. p.s.mielenkiinnolla ootan tulevia postauksia, idea hyvä👍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Listasta löytyy kaks faktaa jotka kertoo mitä juon ;)
      Mikä bemariongelma? Ei se ongelma oo jos tykkää kunnon autosta ;D

      Poista
  2. Mikä on maksatäti?Avaappa mullekin,en oo ennen törmännyt moiseen otukseen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaus luettavisa kyseistä faktaa avaavasa postauksesa ;) sitä ootellesa.. :D

      (Toivottavasti tämä mun kommentti tulee nyt oikiaan paikkaan ku hyppii ja pomppii vieterin lailla mihin sattuu... tää siis on mun vastaus Tätskyn kommenttiin)

      Poista
  3. Ihan loistava idea! Innolla odotan tulevia postauksia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että idean toteutuski on myös käytännösä hyvä idea :D

      Poista
  4. Muaki alko kiinnostamaan, mikä ihmeen maksatäti!???!! :D sen saat kyllä ekana avata! :D

    -Kahvikuppi (ps joku vois sanoa että nää meiän lempinimet ei oo kauheen osuvia ku kumpikaan ei juua kahvia... :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jo on tääläki sakkia ku ei tiejä mikä on maksatäti! :D

      Iteasiasa mää oon hyvin usein miettiny, mistä nää nimet ees sai alakunsa?! :D se ois joskus kiva selevittää..

      Poista
    2. Mulla itseasiassa on joku muistikuva siitä :D Oltiin teillä joskus kaaauan sitte, ja oltiin teiän kodinhoitohuoneessa leikkimässä kahvinkeittimellä. Sä vaan ykskaks päätit että mä oon kahvikuppi ja sä kahvipannu :D
      - kahvikuppi

      Poista
    3. Miks mulla ei oo minkäänlaista muistikuvaa? :o tuuhan joskus nii verestetään vanhoja muistikuvia, aletaan leikkiin kahvinkeittimellä meiän kodinhoitohuoneesa :D

      Poista
  5. Määpä tiiän mikä on maksatäti!! :P

    VastaaPoista